30 Mayıs 2013 Perşembe

Metallica Unforgiven Sözleri




Taze bir kan dünyaya katılıyor

Ve hemen boyunduruk altına alınıyor 

Durmayan incinmiş kara lekeyle 

Genç çocuk onların kurallarını öğreniyor 

Zamanla çocuk içine kapanıyor 

Bu şamar oğlanı yanlış yaptı 

Tüm düşüncelerinden mahrum bırakıldı 

Genç adam çabalayıp duruyor ve biliniyor 

Kendine edilmiş bir yemin 

Bugünden itibaren asla arzusunu uzaklaştıramayacaklar 

[Nakarat]

Hissettiklerim ve bildiklerim 


Gösterdiklerimin içinden hiç parlamadı 


Asla olmadım, asla görmedim 


Neler olmuş olabileceğini görmeyeceğim 


Hissettiklerim ve bildiklerimFrom 


Gösterdiklerimin içinden hiç parlamadı 


Hiç özgür olmadım, hiç ben olmadım 


Bu yüzden size affedilmeyen ismini takıyorum 


Hayatlarını onun her şeyini götürmeye adadılar 


Hepsini memnun etmeye çalışıyor 


Bu kötü adam hayatı boyunca aynı 


Kazanamayacağı bu savaşta durmadan savaştırıldı 


Gördükleri yaşlı adam artık umursamıyor 


Sonra yaşlı adam üzüntülü bir şekilde ölmeye hazırlanıyor 


Burdaki o yaşlı adam benim 

[Nakarat]

Siz beni yaftaladınız, ben de sizi yaftalıyorum 



Bu yüzden size affedilmeyen ismini takıyorum 

Hiç yorum yok: